6 October 2022

Zdrowe odżywianie a samopoczucie

Gorzej się ostatnio czujesz? Masz wrażenie, że za szybko opadasz z sił a energia dostarczana do organizmu z posiłków które spożywasz znika gdzieś zdecydowanie za wcześnie? A może jesteś zbyt drażliwa i nie potrafisz opanować złych emocji?Powodem może być zła dieta! Badania naukowców wykazały, że ma ona olbrzymi wpływ nie tylko na nasze zdrowie fizyczne, ale także na samopoczucie, nastrój i emocje. Na podstawie swoich obserwacji uznali, że przygnębione i nie zadowolone z życia osoby potencjalnie można uznać za tych z gorszymi lub nieprawidłowymi nawykami żywieniowymi. Jakie w takim razie mają na to lekarstwo? Jak bilansować dietę by codziennie cieszyć się uśmiechem na ustach? Przede wszystkim jedz regularnie i nie zapominaj o śniadaniu! To główny posiłek, który napędza Twój organizm do działania od samego rana. To co o tej porze powinien dostać Twój organizm to przede wszystkim duża ilość błonnika i pełnoziarniste węglowodany. Zbawienne mogę okazać się kwasy OMEGA3, które z najdziesz między innymi w rybach i orzechach. Ogranicz kawę, a po 2 tygodniach podziękujesz sobie za tę decyzję!

Previous post Jak zdrowo zacząć dzień?
Next post Promocja zdrowego życia